بازدید نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از معاونت حقوقی 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در معاونت حقوقی و امور مجلس این نهاد از این معاونت بازدید و با معاون حقوقی و امور مجلس و مدیران کل تابعه معاونت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در بازدید حجت‌الاسلام سید رمضان موسوی مقدم از معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد ، مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی، سرپرست امور مجلس و دولت و دبیر کمیسیون ماده ۱۶ گزارشی از اقدامات ادارات متبوع به نماینده ولی فقیه ارائه کردند.

 

 

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد در این دیدار با عرض خیرمقدم و تبریک مجدد انتصاب آقای موسوی مقدم به سمت نمایندگی ولی فقیه در این نهاد از سوی مقام معظم رهبری، مطالبی را درباره وظایف معاونت حقوقی و امور مجلس بیان کرد.

 

 

نماینده ولی فقیه نیز در این دیدار ضمن آشنایی با فعالیتهای معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران و ادارات تابعه، بر پیگیری جدی مطالبات حقوقی و قضایی ایثارگران توسط این معاونت تاکید کرد.

حجت‌الاسلام موسوی مقدم با آرزوی موفقیت برای مجموعه معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد خاطرنشان کرد: ایثارگران حق بزرگی بر گردن تک تک ما دارند و همه باید برای استیفای حقوق‌شان تلاش کنیم.