سرپرست دفتر حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید: 

پیگیر شکایت علیه عوامل ترور ایرانیان در مجامع بین الملل هستیم

سرپرست دفتر حقوقی و معاضدت قضایی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید گفت: پیگیر هستیم تا در مجامع بین الملل شکایت علیه عوامل استکبار و ترور را به نتیجه مطلوب برسانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید، مصطفی عبدالملکی سرپرست دفتر امور حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد در یادواره شهید خردسال محمد طاها اقدامی و ۵۵۰۰ شهید دانش آموز اصفهان با اشاره به فعالیت‌های حقوقی داخلی و پیگیری پرونده شهدای ترور از طریق دادگاه‌های بین‌المللی گفت: در شهریور ماه دادگاهی علیه عوامل استکبار و گروهک‌های تکفیری دخیل در ترور حادثه تروریستی اهواز برگزار شد که در این دادگاه‌ها خانواده شهدای ترور همگی حضور داشتند و انشالله به زودی رای این پرونده صادر می‌شود.

سرپرست دفتر حقوقی و معاضدت قضایی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد فزود: این شروع ماجراست و ما پیگیر هستیم در مجامع بین الملل شکایت علیه عوامل استکبار و ترور را به نتیجه مطلوب برسانیم.

کشتار کودکان غزه سند جنایت صهیونیست‌ها علیه بشریت است

عبدالملکی خاطرنشان کرد: در حادثه غزه متاسفانه کودکانی که باید در حال بازی و سرگرمی باشند مورد هدف و بمباران شدید قرار می‌گیرند، کشتار کودکان غزه؛ سند جنایت صهیونیست‌ها علیه بشریت است.

وی اظهار داشت: انشاء لله روزی فرا رسد که مردم مظلوم غزه هم بتوانند دادگاهی علیه عاملان صهیونیستی اجرا کنند و این کشورهای غاصب را به سزای اعمال خود برسانند.

سرپرست اداره کل حقوقی و معاضدت قضایی معاون بنیاد یاد آور شد، نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه دشمنی‌های کوردلانه عوامل استکبار و تکفیری شهدای ترور زیادی تقدیم کرده که پیگیری این پرونده‌ها از رسالت‌های بنیاد است.