معاون حقوقی بنیاد شهید با والدین شهید مدافع حرم خادمی دیدار کرد

معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهید خادمی از شهدای مدافع حرم با خانواده و والدین این شهید دیدار کرد‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محسن بزرگی به همراه مدیرکل امور حقوقی و معاضدت قضایی و دیگر مقامات این معاونت روز چهارشنبه با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمدعلی خادم در مشهد مقدس با والدین این شهید بزرگوار و همچنین خانواده و فرزندان دلبندش دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش، محمد‌‌‌‌‌‌‌‌علی خادمی در یکم مرداد هزار و سیصدوشصت در ایران‌ متولد شد. سربازی اش تمام نشده بود که ازدواج کرد و صاحب دو فرزند دختر و پسر شد.

عشق حضرت زینب(س) از همان روزهایی که هیچ خبری از جنگ در سوریه نمایان نبود در وجودش شعله می‌کشید. خواب‌هایی که می‌دید و عشقی که به نام زینب برای نام گذاری دخترش داشت نشانی از این محبت سرشار بود.

وقتی جنگ شروع شد، برای رفتن هر کاری می‌کرد و تصمیمش را گرفته‌بود؛ تا آنجا که خودش را مهاجر افغانستانی جا زد و گفته‌بود هیچ خانواده‌ای را در ایران ندارد. سرانجام راهی سوریه شد.

به خاطر اخلاق خوبی که داشت باعث خنده و شادی همه می‌شد تاجایی که دیگر رزمند‌ه‌ها نمی‌گذاشتند مرخصی بیاید و اولین مرخصی‌اش بعداز چهار ماه دوری از خانواده بود. در آن مدت هم نتوانست خیلی دوام بیاورد و می‌گفت: اگر شیعه بداند در سوریه چه اتفاقی می‌افتد و چه خبر است خودش با پای پیاده راهی سوریه می‌شود.

محمدعلی خادمی به آرزویی که برایش یک عمر تلاش کرده‌بود و خود را برایش ساخته و آماده کرده‌بود رسید، به دلیل اینکه گفته‌بود مهاجر و بدون خانواده است، از وقت شهادتش تا خاکسپاری مدتی طول کشید، هرچندکه قبل از قطعی شدن خبر شهادت همسرش خواب شهادت را دیده بود.