بنیاد شهید پس از برگزاری نمازجمعه به مشکلات حقوقی نمازگزاران رسیدگی کرد

میز خدمت معاضدت قضائی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به مناسبت هفته شهید، در محل برگزاری نماز جمعه تبریز برپا و به مشکلات حقوقی مردم به ویژه ایثارگران رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، ر این میز خدمت که در اجرای رویداد هزار میز خدمت معاضدت قضائی در صحن مصلای حضرت امام خمینی (ره) تبریز برپا شد، به نمازگزاران مشاورۀ حقوقی داده شد و مراجعانی نیز که نسبت ایثارگری داشتند، ضمن دریافت مشاوره، برای امروز شنبه حسب ضرورت به ادارۀ حقوقی و معاضدت قضائی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دلالت داده شدند تا درخواستشان از طریق این اداره پیگیری شود.

ر این میز خدمت علاوه بر وکلای اداره امور حقوقی و معاضدت قضائی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، تعدادی از وکلای معرفی شده از سوی کانون وکلای دادگستری استان و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه استان نیز حضور داشتند.

معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته شهید رویداد هزار میز خدمت معاضدت قضائی را اجرا می‌کند که از این تعداد ۵۴ میز خدمت، سهم آذربایجان شرقی است.