معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید در نخستین اجلاسیه مشاوران وزرا در امور ایثارگران

کارکرد ماده ۷۴ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران باید اثربخش باشد

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید براینکه کارکرد ماده ۷۴ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران باید اثربخش باشد، اظهار کرد: باید بین دستگاهی که گزارش عملکرد ارائه می‌دهد با دستگاهی که گزارش ارائه نمی‌دهد تفاوت قائل بود.

یه گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نخستین اجلاسیه مشترک مشاوران وزرا در دستگاه‌های اجرایی عصر روز گذشته برگزار شد و معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد به همراه بقیه معاونان به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

محسن بزرگی، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید در پاسخ به پرسش‌های کارگروه حقوقی، با اشاره به عملکرد این معاونت، گفت: قانون برنامه هفتم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی تصویب و برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شد.

وی ادامه داد: بندی از قانون ایثارگران ما را مکلف کرده است تا مسئله تجمیع و اصلاح قوانین را رقم بزنیم و لایحه‌ای را برای مراحل تصویب به مجلس ارسال کنیم که این موضوع حرکت بزرگی را به همراه داشته است.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: مشاورین وزرا در امور ایثارگران باید مطالبات خود را از دستگاه‌هایشان طلب کنند.

بزرگی با تاکید براینکه کارکرد ماده ۷۴ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران باید اثربخش باشد، اظهار کرد: باید بین دستگاهی که گزارش عملکرد ارائه می‌دهد با دستگاهی که گزارش ارائه نمی‌دهد تفاوت قائل بود..