پاسخگویی به 2500 نفر از مراجعان در میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران در خوزستان

به گزارش «ایثار»، محمدحسن علی‌نقیان افجه‌ای گفت: همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان خوزستان، میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از صبح چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز مستقر شد.
مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران خاطرنشان کرد: 2500 دیدار در میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر رئیس‌جمهور به خوزستان انجام شد که 2 هزار و 200 دیدار مربوط به ایثارگران دارای پرونده در بنیاد شهید و امور ایثارگران بود و 300 دیدار هم مربوط به ایثارگرانی بود که در بنیاد شهید و امور ایثارگران پرونده ندارند و مربوط به ستاد نیروهای مسلح هستند و به این افراد هم مشاوره داده شد.
وی افزود: این چهارمین سفر رئیس‌جمهور در جریان دور دوم سفرهای ریاست محترم جمهور و همچنین اولین سفر استانی در سال 1402 بود. 12 گروه بنیاد شهید و امور ایثارگران از چهارشنبه 6 لغایت 8 اردیبهشت 1402 به مدت سه روز از ساعت 8 صبح لغایت 18، در همه واحدهای تخصصی حاضر بودند تا راهنمایی لازم برای جامعه هدف ارائه دهند و رضایت این عزیزان را جلب کنند.
افجه‌ای خاطرنشان کرد: حدود 800 مراجعه در رابطه با صندوق اشتغال و کارآفرینی، حدود 800 درخواست در رابطه با تسهیلات رفاهی و سایر مراجعات مربوط به بهداشت و درمان، فرهنگی، معاینه پزشکی، معاضدت قضایی، امور اداری، مسکن و مددکاری بود.
مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران با بیان اینکه دکتر بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد به عنوان نماینده تام‌الاختیار ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر حضور داشت، گفت: تعدادی از مدیران کل در حوزه‌های بهداشت و درمان، تسهیلات و دیگر حوزه‌ها، پاسخگوی ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز بودند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان هستیم و با نگاه تکریم و خدمت‌رسانی شایسته به آنان، وظیفه داریم تا در راستای حل مشکلات و پاسخگویی به نیازهای آنها گام برداریم. با توجه به سفر دکتر قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان‌های کردستان و کرمانشاه میز خدمت حوزه‌های تخصصی در این 2 استان نیز برگزار شد.
انتهای پیام/