نشست شورای مدیران با محوریت همایش حقوقی مشهد برگزار شد

نشست شورای مدیران معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ریاست معاون حقوقی بنیاد و با محوریت همایش برگزار شده در مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی بنیاد، نشست شورای مدیران معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز یکشنبه که با ریاست محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد برگزار شد، با حضور حمید توسلی مشاور ویژه معاونت، مجتبی قاسمی مدیرکل دفتر حقوقی، مه‌لقا احمدبگی سرپرست اداره‌کل دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۶، رضا ریاحی سرپرست اداره کل دفتر مجلس و دولت، حسین اسفندیار و محمد یزدانی مشاوران معاون حقوقی و امور مجلس و همچنین محمدحسین عرب اسماعیلی رییس دفتر معاونت همراه بود.

بر اساس این گزارش، حاضرین در نشست در ارتباط با همایش دو روزه مدیران حقوقی، روسای ادارات و رابطین کمیسیون ماده ۱۶ که آخر هفته گذشته در مشهد مقدس برگزار شد، بحث و تبادل نظر کرده و نقاط ضعف و قوت آن را بررسی کردند.

 

محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد در این نشست با جمع بندی آنچه در همایش مشهد گذشت، از همکاران خود خواست برپایی همایش این‌چنینی که به ارتقاء سطح علمی متناظرین استانی معاونت کمک می‌کند، استمرار یابد.

 

گفتنی است، همایش دو روزه مدیران حقوقی، روسای ادارات و رابطین کمیسیون ماده ۱۶ چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته به میزبانی مشهد مقدس برپا و در این همایش علاوه بر بحث و بررسی موضوعات حقوقی روز و تاکید بر رفع مشکلات خدمات دهی به ایثارگران، به حاضرین و رابطین کمیسیون ماده ۱۶ آموزش های لازم ارائه شد.