به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد 

میز خدمت در نماز جمعه تهران برپا شد

معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس میز خدمت در نماز جمعه تهران برپا و به نمازگزاران مشاوره حقوقی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد، جمعه گذشته همزمان با هفته دفاع مقدس، میز خدمت در نماز جمعه تهران توسط دو همکار اداره کل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد و دو وکیل ایثارگر از کانون و مرکز وکلا در دانشگاه تهران تشکیل شد.

در این میز خدمت به سوالات ایثارگران پاسخ لازم داده و به نمازگزاران مشاوره‌های حقوقی و قضایی لازم در موضوعات مختلف حقوقی ارائه شد.

مقرر شد در موارد ضرورت پیگیری، دفتر حقوقی و معاضدت قضایی و همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ موارد را پیگیری کنند.

براساس این گزارش، حدود یکصد نفر از ایثارگران و نمازگزاران خدمات مشاوره حقوقی و قضایی دریافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد، این معاونت در ایام دفاع مقدس برنامه های دیگر چون دیدار با خانواده های حادثه تروریستی اهواز و جانبازان این حادثه داشته است و محسن بزرگی و مدیران کل بنیاد پای صحبت‌ها و دردل های این جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا نشستند و برای رفع مشکل این عزیزان قول مساعد دادند.

از دیگر برنامه‌های معاونت حقوقی در هفته دفاع مقدس می توان به انعقاد تفاهم نامه با ستاد دیه کشور با هدف معاضدت قضایی مددجوی غیرعمد ایثارگر و آزادی این عزیزان اشاره کرد.