معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید با استاندار سمنان دیدار کرد

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با استاندار سمنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محسن بزرگی که برای حضور و سخنرانی در همایش حقوق شهروندی ایثارگری سمنان به این استان سفر کرده بود، با سیدمحمدرضا هاشمی استاندار این استان دیدار و گفتگو کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت در حوزه امور مجلس و معاضدت قضایی، بر تکریم و خدمت رسانی هر چه بیشتر به ایثارگران تاکید کرد.

استاندار سمنان هم با گرامیداشت یاد و نام شهدا با توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته شهید، برای مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به ویژه معاونت حقوقی و امور مجلس آرزوی موفقیت کرد و حواستان تکریم بیشتر ایثارگران عزیز شد.

لازم به ذکر است،  محسن بزرگی قبل از دیدار با استاندار بر مزار شهدای گمنام حاضر شد و با قرائت فاتحه ای یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت.

محمدحسین عرب اسماعیلی رئیس دفتر معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران دکتر بزرگی را در این سفر همراهی کرده است.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه و پس از سخنرانی در همایش حقوق شهروندی ایثارگری با حضور در امام زاده یحیی سمنان به شهدای این امازاده ادای احترام و از میز خدمت معاضدت حقوقی بازدید کرد.