معاون حقوقی بنیاد شهید با نماینده ولی فقیه در این بنیاد دیدار کرد

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مدیران و مسئولان این معاونت با نماینده ولی فقیه در بنیاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امورایثارگران، محسن بزرگی و مدیر کل حقوقی و معاضدت قضایی، سرپرست اداره کل امور مجلس و دولت، رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۶، سرپرست دفتر معاونت، و مشاوران معاونت در دفتر حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد حاضر شدند و با ایشان دیدار و گفتگو کرده اند.
براساس این گزارش در این نشست گزارشی از فعالیت های و وظایف معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد ارائه و بیان شد.

 

محسن بزرگی درباره تنقیح قوانین و مقررات ایثارگران و مشکلات و مسائل مبتلا به و همچنین وظایف سه اداره زیرمجموعه توضیحاتی ارائه کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد با آرزوی موفقیت برای کادر معاونت حقوقی خواستار رفع مشکلات حقوقی جامعه ایثارگران و حضور پررنگ معاونت حقوقی در اجرای قوانین و احکام مربوط به ایثارگران و پیگیری آن شد.
گفتنی است، حجت الاسلام موسوی مقدم هفته گذشته با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد.

 

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام آقای موسوی مقدم (دامَ توفیقُه)
با توجه به استعفای حجت الاسلام آقای حاج شیخ یوسفعلی شُکری از نمایندگی در بنیاد شهید و تشکر از تلاش‌های ایشان، جنابعالی را که سابقه خدمت در آن بنیاد را دارید و از صلاحیت‌های لازم برخوردار می‌باشید، به‌عنوان نماینده خود در بنیاد مزبور منصوب میکنم.

لازم است با استفاده از تجربیات گذشته، به وظائف مربوط به این نمایندگی در تقدیم خدمات فرهنگی و معنوی به خانواده‌های مکرم شهیدان عزیز و ایثارگران رسیدگی نموده و گام‌های موثری بردارید. توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.