پیام نماینده ولی فقیه به نخستین همایش مدیران حقوقی و کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد شهید

خلاهای موجود در خدمات رسانی به ایثارگران رفع شود

نماینده ولی فقیه در بنیاد در پیامی به همایش سراسری مدیران حقوقی خواستار ایجاد هرگونه فرصت کارشناسی جهت ارائه خدمات در ابعاد گوناگون به جامعه هدف و رفع خلاء های موجود در امور خدمات رسانی به جامعه ایثارگران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد، حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم روز چهارشنبه در پیامی به نخستین همایش سراسری مدیران حقوقی، روسای ادارت حقوقی و رابطین کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن قدردانی از برگزاری این همایش، خواستار ایجاد هرگونه فرصت کارشناسی جهت ارائه خدمات در ابعاد گوناگون به جامعه هدف و رفع خلاء های موجود در امور خدمات رسانی به جامعه ایثارگران شد.

متن بیانیه نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها وَإِذا حَكَمتُم بَينَ النّاسِ أَن تَحكُموا بِالعَدلِ ۚ إِنَّ اللَّهَ نِعِمّا يَعِظُكُم بِهِ ۗ إِنَّ غلبه منافع گروههاي ذینفوذ بر منافع مليخداوند به شما فرمان می‌دهد که امانتها را به صاحبانش بدهید! و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید، به عدالت داوری کنید! خداوند، اندرزهای خوبی به شما می‌دهد! خداوند، شنوا و بیناست.

درود و سلام خدا بر ارواح پاک شهیدان و ایثارگران والا مقام و پاک سیرت که عزت امروز و سربلندی نظام اسلامی و سعادت و بلند آوازگی ملت بزرگ ایران ثمره از خود گذشتگی آنها و نثار جان عزیزشان در در راه پاسداشت دین و میهن است و تکریم آنان و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور ایشان به فرموده مقام معظم رهبری واجب بزرگ امروز و همیشه ماست.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان علیه السلام و اسارت آل الله علیهم السلام ، خداوند قادر متعال را شاکریم که توفیق برگزاری همایش سراسری معاونت حقوقی و امور مجلس با حضور مدیران و کارکنان ستادی و استانی را با شهد زیارت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت علیه السلام عجین فرمود تا در این رهگذر توشه‌های معنوی آن آستان ملک پاسبان، یاری‌گر ما در بررسی مسائل و مشکلات حقوقی ایثارگران معزز و بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.

بیان قدسی حضرت امام راحل قدس سره در گوش ما طنین انداز است که فرمودند:بنیاد شهید از همه بنیادها افضل است برای اینکه شهید از همه افراد افضل است خدمت در بنیاد شهید در راس خدمت‌هاست.” و این نقشه راهی که آن امام بزرگوار ترسیم کردند و رهنمود ایشان که مشعل فروزنده ماست تکلیف ما را در جهت تلاش برای خدمت  مطلوب‌تر و رفع مسائل خانواده معظم ایثارگران مضاعف می‌نماید.

ضروری است ایجاد هرگونه فرصت کارشناسی جهت ارائه خدمات در ابعاد گوناگون به جامعه هدف، در زمینه‌های حقوقی، معاضدت قضایی، خدماتی کامل‌تر و موثرتر نسبت به قبل باز تعریف و ارائه گردد.

امید آنکه در این زمان محدود حداکثر بهره‌وری برای رفع مشکلات حقوقی از قبیل ارائه لوایح قانونی به مجلس شورای اسلامی با همکاری قوه قضائیه برای رفع خلاءهای موجود خدمات رسانی به ایثارگری و تلاش موثر برای آگاهی بخشی به جامعه هدف در انجام امور فوق باشد.

در پایان از اهتمام معاون محترم حقوقی و امور مجلس و همکاران محترمشان در برگزاری همایش تقدیر و تشکر می نمایم. و آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای شرکت کنندگان و دست‌اندرکاران را از خدای منّان مسئلت دارم.

سلام و تحیت خدا بر شهیدان و همه ایثارگران باد.

و من الله التوفیق و علیه التکلان                    

 سید رمضان موسوی مقدم