تسریع در روند پرداخت هزینه ایثارگران/ دادگاه حادثه تروریستی اهواز شهریور برگزار می شود

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به تغییر مدیریتی در بیمه دی و تدبیر مدیرعامل این سازمان بیمه گر، روند پرداخت هزینه به ایثارگران تشریع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد، محسن بزرگی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به مشهد و حضور در همایش مدیران حقوقی و روسای ادارات و کمیسیون ماده ۱۶ در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما درباره پرداخت هزینه ایثارگران گفت: با توجه به تغییر مدیریتی در بیمه دی روند پرداخت به ایثارگران تسریع شده است..

 

معاون حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با اشاره به مصوبه دولت درخصوص واردات خودرو توسط جانبازان اظهار کرد: این مصوبه پس از ابلاغ به مرحله اجزایی خواهد رسید.

بزرگی سپس به دادگاه برگزار شده در لاهه هلند به دنبال طرح شکایت جانبازان شیمیایی علیه دو شرکت هلندی ارسال کننده مواد شیمیایی به عراق بیان کرد: این دادگاه که تیرماه امسال در هلند برگزار شد در حقیقت پیگیری وضعیت مصدومان شیمیایی است که معاونت حقوقی بنیاد مسئولیت این پیگیری را برعهده دارد و اول شهریور دادگاه لاهه رای خود را در این پرونده صادر می کند.

به گفته وی، دادگاه ویژه حادثه تروریستی اهواز هم شهریور امسال برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، همایش دو روزه مدیران حقوقی و روسای ادارات و رابطین کمیسیون ماده ۱۶ از صبح دیروز در مشهد مقدس برگزار شد و تا عصر امروز ادامه دارد.