امیرآبادی فراهانی: 60هزار نامه سال قبل به فراکسیون ایثارگران ارجاع شد

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با حضور در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران از بخش های مختلف معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، احمد امیرآبادی فراهانی عصر یکشنبه که برای شرکت در نشست بررسی وضعیت ایثارگران در لایحه برنامه هفتم توسعه در بنیاد حضور داشت، از بخش های مختلف این معاونت بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های معاونت حقوقی و امور مجلس قرار گرفت.

براساس این گزارش، امیرآبادی فراهانی در حاشیه این بازدید که محسن بزرگی معاون حقوقی بنیاد او را همراهی می کرد، ضمن عرض خدا قوت به کارکنان مجموعه معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید اظهار داشت: فراکسیون ایثارگران باید به مسائل کلی جامعه بپردازد نه عریضه های شخصی.

نماینده مردم قم در مجلس یازدهم شورای اسلامی ادامه داد: جامعه ایثارگر اگر درخواست شخصی دارند بهتر است به نمایندگان حوزه انتخابیه خود مراجعه کنند تا این موارد پیگیری شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته بیش از 60 هزار نامه به فراکسیون ایثارگران ارجاع داده شد که مطمئنا پیگیری این نامه ها روند کار فراکسیون را مختل می کند و این فراکسیون دیگر نمی تواند مسائل و موضوعات کلان مربوط به ایثارگران را پیگیری کند.

 

 

 

ر