مراسم اختتامیه همایش مدیران حقوقی و کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد برگزار شد

همایش مدیران حقوقی، روسای ادارات و رابطین کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد شهید در مشهد مقدس پس از دو روز فعالیت به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مراسم اختتامیه نخستین همایش سراسری مدیران و روسای ادارات حقوقی و رابطین کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این همایش مجتبی قاسمی مدیرکل دفتر حقوقی و معاضدت قضایی، رضا ریاحی سرپرست اداره کل دفتر امور مجلس و دولت، مه‌لقا احمدبگی سرپرست اداره‌کل دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۶، محمد یزدانی، حسین اسفندیار مشاوران معاون حقوقی و امور مجلس و حمید توسلی مشاور ویژه معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد و روسای ادارات حقوقی و نمایندگان کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد شهید حضور داشتند.

 

در این همایش هر اداره کل گزارش فعالیت‌های حوزه‌های مرتبط را ارائه کرده و همچنین این همایش با برگزاری یک سری کارگاه‌های توجیهی برای رابطین کمیسیون ماده ۱۶ همراه بود. 

حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم هم برای این همایش پیامی صادر کرد. محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد نیز در افتتاحیه و اختتامیه این همایش سخنرانی کرد.

بیان مشکلات و تبادل نظر و تشریک مساعی و یافتن مسیرهای بهتر برای رفع هر چه سریعتر مشکلات ایثارگران و ارائه خدمات بهتر به آنان از دیگر محورهای این همایش دو روزه در مشهد مقدس بود.

همایش دو روزه مدیران حقوقی، روسای ادارات و رابطین کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمع بندی محسن بزرگی معاونت حقوقی این بنیاد به کار خود پایان داد.