معاون حقوقی بنیاد شهید در نشست با خانواده های شهدا و جانبازان حادثه تروریستی اهواز عنوان کرد: 

شهادت قله انسانیت است/ بنیاد شهید از خانواده های شهدا و جانبازان حادثه تروریستی اهواز حمایت می‌کند

معاون حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهادت را قله انسانیت دانست و تاکید کرد: بنیاد شهید از خانواده های شهدا و جانبازان حادثه تروریستی اهواز و پیگیری حقوق آنان حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از قربانیان حادثه تروریستی اهواز و خانواده های شهدا هفته قبل به خاطر حضور در دادگاهی که علیه تروریست های حادثه تروریستی برگزار شده بود به تهران آمدند.

چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته ( بعد از جلسه دادگاه) نشستی با این عزیزان توسط معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد، مجتبی قاسمی مدیرکل امور حقوقی و معاضدت قضایی، میثم اروز مدیرکل امور رفاهی و تسهیلات، اسلام کریمی رئیس صندوق ذخیره شاهد، سید باقر سیدرضایی مدیرکل پذیرش و اداری در محل هتل هویزه تشکیل شد.

محسن بزرگی معاون حقوقی بنیاد شهید در نشست با خانواده‌های حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز در آستانه فرا رسیدن سالگرد این حمله تروریستی با خیرمقدم به خانواده‌های شهدا با اشاره به پیگیری حقوقی پرونده‌های مربوط به حادثه تروریستی اهواز خاطرنشان کرد: وظیفه ما پشتیبانی از این جریان است و امیدواریم که نتیجه خوبی دربر داشته باشد. 

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد، شهادت را قله انسانیت دانست و خطاب به خانواده های قربانی حادثه تروریستی اهواز گفت: خدا را شاکر هستم که در خدمت شما خانواده‌های شهدا هستم و امیدوارم ما از دعای خیر شما خانواده شهدا برخوردار باشیم.

 

بزرگی با بررسی مشکلات خانواده شهدا، در مورد قانون حق پرستاری والدین شهدا عنوان کرد: ماده ۲۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران حق پرستاری را در نظر گرفته است و باید امکانات بهداشتی و حق پرستاری به آنها پرداخت شود.

 

بر اساس این گزارش، در نشست دوم که در یک جمع بسیار صمیمی برگزار شده بود، خانواده های شهدا و جانبازان حادثه تروریستی اهواز مسائل و مشکلات مبتلا به را مطرح کردند که مسئولان حاضر پس از بررسی و رصد مشکلات تک تک این عزیزان. نسبت به حل آنها قول مساعد دادند.

جانبازان و خانواده های شهدای حادثه تروریستی اهواز که در نشست نخست گلایه های فراوان داشتند، نشست دوم را رضایتمندانه و پربار توصیف کردند.